Snídaně light! Buďte fit už do rána!

1. února 2017 v 20:04 | Lina |  Zajímavosti

Vitamínové bomby

Klasický ovocný salát
Na 1 porci: 1 kiwi, 1 pomeranč, 5 jahod, 1 jablko, 7 bobulí hroznového vína
Kiwi a pomeranč oloupejte, obojí nakrájejte na kostičky. Jahody omyjte, rozkrájejte na poloviny. Jablko omyjte, odstraňte jádřinec, nakrájejte na kostičky. Hroznové víno omyjte. Vše dejte do misky, smíchejte, hotovo!


Fancy ovocný salát
Na 2 porce: 1 jablko, 2 banány, 1/4 papáji, 1/4 ananasu, 10 g pistáciových jader, 1 lžička javorového sirupu
Ovoce omyjte, oloupejte, nakrájejte na kostičky. Banán nakrájejte na kolečka. Nasekejte pistácie. Sirup nalijte na ovoce, posypte pistáciovými jádry.

Nebo raději jogurty?

Křupinková miska
Na 2 porce: 50 g borůvek, 60 g plnotučného jogurtu, 1 lžíc chia semínek, 100 g jahod, 60 g müsli s křupinkami
Borůvky omyjte, nechte okapat. Jogurt smíchejte s chia semínky a 2/3 borůvek. Omyjte jahody, nakrájejte je na čtvrtiny. Müsli, jogurt s borůvkami a jahody dejte po jednotlivých vrstvách do misky. Posypte zbývajícími borůvkami.

A teď krajíc chleba

Chléb se sýrem cottage
Na 2 porce: 2 ředkvičky, 2 snítky tymiánu, 2 plátky celozrného chleba, 4 lžíce sýra cottage
Ředkvičky omyjte, nakrájejte na plátky. Tymián omyjte, lístky otrhejte. Na chléb namažte 2 lžíce sýra, ozdobte ředkvičkou a tymiánem.

Gurmánský chléb
Na 2 porce: 2 lžice ricotty, šťáva z 1/2 citronu, sůl, pepř, 1/2 hrušky, 2 krajíce celozrnného chlea, 2 plátky uzeného lososa, 1/2 misky řeřichy shiso
Ricottu ochuťte citronovou šťávou, osolte, opepřete. Hrušku omyjte, nakrájejte na plátky. Chleba namažte ricottou, obložte hruškou a lososem. Ozdobte řeřichou.

Snídaňový pohár

Vanilková quinoa
Na 2 porce: 50 g quinoy, 1 lžíce chia semínek, 125 g mandlového nápoje, 25 g sekaných mandlí, 1 vanilkový lusk, 1 lžíce javorového sirupu, 1 lžíce mandlového pyré, 60 g malin
Quinou připravte podle návodu. Chia semínka a mandlový nápoj smíchejte. Mandle opražte 5 minut na pánvi. Quinou slijte, prudce ochlaďte. Vanilkou podélně nařízněte, zrníčka vyškrábejte. Chia mandlový nápoj, vanilku, javorový sirup, mandlové pyré, 2/3 mandlí a quinou smíchejte v míse. Posypte mandlemi a malinami.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama